Monday 28 March 2016

AL-FATIHAH BUAT ABAH

ABAH ( tak kira apa sekali penggilan mereka ) adalah seorang yang sangat penting didalam kehidupan kita, kerana ABAH adalah seseorang yang akan rela mati matian untuk mencari nafkah untuk kita, tetapi jarang orang yang berterima kasih kepada ayahnya, mungkin kerana kurang komunikasi dengan ayahnya jadi sehingga dia enggan untuk berterima kasih apalagi mengungkapkan kata kata rindu pada Ayah...
.
Untuk sahabat yang jarang bertemu dengan ayahnya saya rasa pasti akan merasa rindu  terhadap ayahnya, apalagi saya yang sudah lama tidak bertemu dengan ABAH saya, kerana ABAH saya sendiri telah lama meninggal dunia, dan sekarang saya sangat merindukan ABAH saya, dan yang mampu  saya lakukan hanyalah mengirimkan rindu melalui Doa...2 Tahun genap ABAH tinggalkan kami sekeluarga..
.
AL-FATIHAH BUAT ABAH
.
 -Walaupun aku hanya sebentar merasakan kehadiran seorang ABAH, tetapi aku tidak akan pernah melupakanmu ABAH, Aku sangat merindukanmu ABAH..
 -  Disetiap aku jatuh dan terpuruk hanya ingatanku akan ABAH yang membuatku untuk bangkit...
.
.
Ya Allah. Jadikanlah kami anak yang soleh dan solehah, sehingga kami dapat menjadi pembuka gerbang surga untuknya. Ya Allah. Lindungilah orang yang kami cintai dan mencintai kami dengan cintaMu...Aamiin.

No comments:

Post a Comment